Spokój, rozwaga i bezpieczeństwo:
Nasz bank dobrze chroni Twoje pieniądze
Obserwujemy zwiększoną liczbę wypłat w bankomatach i oddziałach bankowych. Na bieżąco uzupełniamy zapasy gotówki, ale właśnie ze względu na dużą liczbę wypłat - z powodów czysto logistycznych - nie zawsze udaje się utrzymać regularność dostaw.
Banknoty i bilon dowozimy regularnie. Robią to wyspecjalizowane konwoje, pracujące zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa. Zwiększona liczba wypłat sprawia jednak, że specjalistyczne firmy przewożące gotówkę nie zawsze zdążą dowieźć na czas odpowiednią ilość pieniędzy do kas i bankomatów.
Tak jak wszystkie banki w Polsce, zgodnie z komunikatem Narodowego Banku Polskiego z 25.02.2022 r., mamy wystarczającą ilość gotówki, by całkowicie pokryć zapotrzebowanie Klientów.
Przepraszamy za występujące opóźnienia i zapewniamy, że Państwa pieniądze są bezpieczne. Zachęcamy jednocześnie do korzystania z bezgotówkowych form płatności - kart płatniczych, aplikacji SGB Mobile, bankowości internetowej, BLIKa, Apple Pay i Google Pay. To wygodne i bezpieczne.
Naszym priorytetem jest zapewnienie bezpieczeństwa środków powierzonych nam przez Klientów. Najlepsi w swojej klasie specjaliści czuwają nad bezpieczeństwem Państwa finansów 7 dni w tygodniu, przez całą dobę. Prosimy nie ulegać plotkom, zachować rozsądek i spokój.
Przed dwoma laty, u progu pandemii koronawirusa, Spółdzielcza Grupa Bankowa doskonale poradziła sobie z obsługą Klientów. Również i dziś mogą Państwo na nas polegać. Wzajemność i wsparcie dla naszych Klientów mamy wpisane w nasze spółdzielcze DNA.
Kontakt
Mapa dojazdu
ul. Kartuska 3 83-340 Sierakowice
Tel.: 58-684-67-30
58-681-65-22
Fax.: 58-684-67-39
E-mail: centrala@bssierakowice.pl
Kod SWIFT: GBWCPLPP